Halsont.

God morgon!

Min onda hals verkar inte vilja bli frisk, istället kliar den och det känns som att jag har ett gäng knivar som rispar upp den lite varje gång jag öppnar käften eller sväljer, inte så trevligt!

Är ledig idag och ska fixa lite här hemma, sötBjörn hade städat det grövsta igår innan jag kom hem så de var riktigt fint här. Min fina gulleponke, han kan han :) så nu kan vi bara pyssla och dona med allt det roligaste idag, hihi!

Ska nog åka ut till ikea en sväng oxå, titta om lampan vi hittade (som såklart var slut när vi änkte köpa den) till köket har kommit in, hoppas det, tror verkligen den skulle passa perfekt. Annars får vi kanske leta reda på någon annan.








Näe ni, nu är frukosten slut så nu ska sötkorven upp så det händer nått under dagen!
Hoppas ni får en härlig måndag!!

Puss











Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va fina ni är gumman! Helt otroligt vackra :) Och så kul med lägenheten! Snart bor vi närmare varann, saknar dig massor :( Är så glad att du är lycklig och att det går bra för oss! Puss fina!

2009-05-18 @ 17:05:14
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0