grönt är skönt.

God morgon!

Hoppas ni sovit gott, för det har jag! Dock lite föör länge så hann inte åka till svartbäcken och städa klart idag, vilket kommer slå tillbaka hårt imorgon. För det betyder att imorgon måste jag gå upp typ halv 5 av fler anledningar än att vöcka Björn, jo för att jag måste åka och städa. Fy fan! Men var skönt att sova idag, det var det!

Sitter i vardagsrummet nu och äter frukost, verums fil med smak av passion/vanilj med äpple, kiwi och mûsli, gott gott! Kollar ut genom fönstrena och möts av massa gröna träd, älskar när träden är gröna, dety gör mig glad!

Ska fortsätta kika på grey´s nu, senare blir det jobb13-22.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0