Dop blev Bröllop.

Hade en jätte mysig men lång dag igår. Började med dop och slutade med bröllopsfest. Föräldrarna till lilla Liam hade planerat in ett överaskningsbröllop efter dopet (vilket såklart jag och Björn visste om, då Björn skulle sjunga). Så de vigde sig, va jätte fint och Björn sjöng, vilket var ännu finare tycker jag :)

Efter det skulle hela släkten kramas såklart, vi vek av och drog en glass på fyrislund innan vi begav oss till festen, där blev det skumpa och tipspromenad, sen middag och prisutdelning. Sjukast av allt var att jag och Björn vann tipsrundan (som handlade om bröllopsparet), haha, så vi slog bort både släkt och närmsta vänner ;) Så lite godis rikare blev vi!

Fika och kaffe och Björn sjöng lite till (en låt om brudgummen), som uppskattades utav alla (förutom brudgummen då..). Var så stolt över min älskling, jätte många kom fram och berömde honom över hur duktig och talangfull han är. att han verkligen borde satsa på musiken, min lilla entertainer. Såklart min Björn är bäst!!

Nu ska jag laga matlåda och sen blir det jobba idag, lite segt då jag har galet ont i halsen, när ska man få känns sig 100% igen? det är frågan! Nu ska jag slänga ihop pastasallad. mums!

Hoppas ni får en go söndag i solskenet! Och grattis norge till segern, det var ni värda!

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! Næstan lite pinigt att ni slog ut alla sådær :D Men gud vad skoj! Bjørn får køra ett par låtar på mamma och mats fest i år igen. Och ja, Norges låt var fan bæst! Æven om jag sjælvklart hade blivit tusen gånger gladare om Sverige vunnit. Min jeansjacka ær tokfin men om du fortfarande ær sugen på att køpa den dær færgglada huvtrøjan så kan du få gøra det =) anvænder den typ aldrig... PUSS

2009-05-18 @ 10:02:54
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0