Dags för dop.

Nu är det lite små stressat här hemma, då vi har två experter på att göra allt is ista sekunden här hemma, vi ska vara på dop om 40 minuter och Björn står och klipper håret nu..haha. Men vi kommer hinna, det gör vi alltid på nått konstigt sätt!

För övrigt så var jag hos stina igår och drack livetsvatten (rosé+fanta), men eftersom jag aldrig dricker längre så har jag blivit lite överkänslig mot alkohol tror jag, så jag har så ont i magen och huvudet idag, men såfort vi kommer iväg och jag får kika på sötisungen istället så släpper det nog ska ni se :)

Tryckte en kebabrulle till frulle, perfekt bakis medicin! så snart mår jag nog primaballerina. Nu ska vi skynda på här!

Trevlig lördag till er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0