Björnbär.

Hej på er!

Vad härligt det är att vakna upp till sol och sommarvärme, här för att stanna, eller vad tror ni? Jag hoppas på det! allt känns lite lättare och mycke roligare!

Igår kom mamma förbi en sväng på jobbet och fikade med mig, de 40minutrarna med mamma var guld värda, saknar henne så himla mycket när vi ses så sällan, varför kan inte dalarna ligga lite närmare? Jag fick i alla fall en björnbärsbuske utav mamma, spännande att se hur den kommer klara sig på balkongen, och 4 meter hög stod det på lappen att den blev, spännande som sagt!! Så nu måste jag köpa en stoor kruka där den kan få slå rot :)

Efter jobbet igår skulle jag och björn gå ut på en kort kvällspromenix, två timmar senare kom vi tillbaka, men tiden går såfort när man går här, finns så mycket vägar och är så vackert och sådär på kvällen/natten är det helt tyst och man känner bara dofterna från alla växter och sommaren. Så härligt!

När vi kom hem blev det te och en twixglass, sen somna jag i soffan till en film.

Har föresten hittat ett nytt favorit te, trots att det är ett pås-te (ledsen syrran!) så är det super. Friggs gröna te med smak av ingefära och citron, lite lite honung i det och det blir perfekt! Rekomenderas starkt :)

Nu ska jag slänga ihop en pasta sallad till matlåda och om 1½ timme blir det jobb.

Njut av solen alla som kan!!

Puss


Kommentarer
Postat av: E

BJÖRNBÄRSBUSKE. det var det sötaste. gullekicki! kommer ni v 25? jag vill! hoppas, hoppas, hoppas..

2009-05-26 @ 15:19:03
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi. Syster, du och jag ær før lika! Slocknar framfør teven :) Herregud, idag hade jag med mig tio kilo køtt hemifrån jobb. Hoppas kunna ta med något smarrigt hem till dig och Bjørn :) Och næe.. påste ær ju inte riktigt min melodi. Speciellt inte något som friggs kanske! ;) men vafan.. undantag finns ju. Min nya favotit heter "vårflørt" och gissa vad?! Det ær blomknoppar i det! jættesøtt! puss puss

2009-05-26 @ 20:08:12
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0