10 arbetsdagar.

Nu är det 10 arbetsdagagar kvar tills jag har 9dagar semster!

Varför är det alltid regn när jag är ledig? och soooooooooool när jag jobbar? Jag är inte bitter! Inte alls...
Något som gör mig glad är att vi har världens finaste balkong, jag är helt kär i den, så underbar. Gud så många timmar jag ska spendera på den balkongen i sommar, ska bara sätta upp ett vind/regn skydd på ena sidan så ska jag sitta där ute i ur och skur. Förstå vad mysigt, att sitta nerburrad i en filt, med infravärmen på medans regnet smattrar mot taket och känna den friska luften, eller att glassa i bikini och surpla på en drink och njuta av solen. Alla fina blommor som doftar så gott och är så vackra och om björnsbärsbusken sätter lite fart kanske man kan få smaka ett bär?

Underbara balkong!

Apropå björnbär ska jag ta mig en bit kladdkaka med björnbärsgrädde på balkongen nu, njuta lite innan det är dags för ännu ett hårt arbetspass!

Njut av solen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag vill se kort pa balkongen!! Kanske bjuder jag ner pojken dit hit sa han far gora nagra mobler till mig med :)

Kram!

2009-06-01 @ 21:22:16
URL: http://tosenborell.blogg.se/
Postat av: IDA

Helllna, händer i helgen för diG? Jobbar du eller??

2009-06-02 @ 18:14:49
Postat av: matilda

haha jasså så ni bor där :) jo asså de såg skitmysigt ut.. fint område och så men de kändes så långt bort :( vad går för bussar dit? är de lugnt och så annars området? tänkte eftersom de ligger nära stenhagen :P

2009-06-04 @ 11:20:46
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Lina

Bloogggggaaaa dååå :)

2009-06-08 @ 11:23:33
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Mormor

Skärpning på böoggeriet!!!!!!!!

Saknar dina bloggar

2009-06-10 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0