Skönt med ledig helg.

Härligt att vakna och inte ha några måsten att göra, utan bara njuta av att vara ledig. Vaknade såklart tidigt, runt sju nånting och gick ut på en 1½ timmes promenad, skönt med friskluft, hade dock vart ännu bättre med solsken, men man kan väl inte få allt antar jag.

Gick förbi ica och handla lite frukostsaker och sen hem och duscha jättelänge. Efter det gjorde jag frukost och försökte väcka Björn, gick sådär. Så nu sitter jag här mätt och belåten och vet inte vad jag ska göra, hoppa i sängen så Björn vaknar kanske?


Kommentarer
Postat av: sanna

jaa, tre katter, en fågel och en hund plus massa kor utanför=) Älskar lukten, påminner om när vi va små =) ja han va verkligen värd och annika är typ världens gulligaste! saknar dig gumman! puss

2009-03-28 @ 14:27:31
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Lina

shit.. trodde jag läste ett gammalt inlägg när det stod om helg när det plötsligt slog mig att "fan, det är ju lördag" har jobbat idag... saknar dig så sjukt mycket helena! får jag sova hos dig den 7e April? Puss

2009-03-28 @ 15:21:20
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0