Nu tror jag minsann att våren är här!

Det har ju blivit "vår" några gånger iår, varje gång har alla hoppats och sagt att "Nu måste sista snön ha kommit" men så dagen efter har det snöat igen. Jag har inte rikitgt trott att våren vart här innan, men nu, nu tror jag. Av hela mitt hjärta! Det kanske snöar igen, men då kommer det vara som smälter bort på engång, eller vad tror ni?

Låt oss hålla tummarna för sol och att jag snart får se årets första tussilago!


Såhär ser våren ut i Uppsala från vårt vardagsrum.
Härligt!

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen väntar jobb!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror på vååååren!!!:) Den måste infinna sig nu, de e ju fasiken i mitten på mars!

Gud va synd att ja inte jobba när du va där då, du får komma i helgen igen. Då e ja där lör-sön! puss puss

2009-03-17 @ 20:35:48
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0