Jobbiga dagar.

Här kan vi snacka fullproppade dagar, jobbade till 23.30 igår och nu är jag uppe igen och har ätit frukost. Sitter och dricker ABCDE-vitamin för att hålla förkylningen i schak, vill inte bli sjukare!! Klockan 8 börjar jag jobba igen och jobbar fram till 16. 16.30 befinner jag mig på hotell Linné för en föreläsning fram till 21 om Mål/målsättningar. Kan nog vara bra för mig, behöver lära mig att sätta upp mål och fölfölja dom i mitt privataliv oxå, inte bara då jag är instämplad på jobbet.

Hoppas ni andra får en härlig dag, verkar dock bli en mullig sådan. Håller tummarna för sol på min lediga dag. Imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag säger det gummnan - vi vet hur man hugger in ;) Inga bortskämda ritchbitches här inte ;) Duktia du är, hoppas du mår bra fast du har mycket!

2009-03-19 @ 08:28:38
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: syster

Vad duktig du är! Hatar att jobba kväll, precis som du. Hela livet försvinner. Om jag skulle jobba några år på Gilde så skulle jag helt plötsligt börja undra vart livet tog vägen. Låter asintressant med föreläsningen! Jag gjorde "pain au chocolate" på morgonen där :) Kan maila receptet om du vill. Vart sjuuuuukt gott men väldigt mäktigt så har fryst in dom. Men i Norge finns inte en himla massa saker som man skulle ha så fick improvisera lite.. I Norge är det inte meningen att man ska baka. Bara köpa färdigt. Viva la America! PUSS PUSS

2009-03-19 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0