Ingens sol på min lediga dag.

Godagens!

Har haft en skön morgon, gick upp vid 9 och drog på mig lite kläder och traska ut i det ruggiga vädret för en promenad runt högarna, påväg dit mötte jag brorsan och Eldar så stod och prata med dom en stund, mysigt. Sen tog jag rundan, va dock så jäkla isigt med ett tunt lager snö över så gick på helspänn för att inte ramla och jag klarade mig faktiskt!

När jag kom hem gjorde jag smoothies åt mig och Björn, så himla goda blev dom! Sitter och samlar kraft med en kopp te nu, så ska vi snart storstäda hela lyan och sen går vi nog ner på stan en sväng.

Björn var så himla gullig igår och grovstäda allt så det var riktigt fint när jag kom hem, hela berget av disk hade han fixat oxå, så snäll och gullig min fina man. Så nu behöver vi bara finputsa  :) sköönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0