Imorgon..

Imorgon ska jag och Björn börja deffa, haha! Detta är något vi säger ungefär tre fyra gånger i månaden och ska alltid avsluta "det gamla" med "en sista" frossar kväll. Jag älskar det! Vi vet att vi kan, frågan är om vi vill?  ;)

men imorgon köör vi!

Så ikväll smaskas det på laxmackor och brämhults smoothie, det gillar vi! Björn är världens sötaste som handlat medans jag jobba, hämta mig och sen fixa iordning medan jag duscha. Nu ska vi mysa framför varsin dator, jag ska se på andra avenyn och Björn på 24.

   


Kommentarer
Postat av: EN UPPRÖRD LINA

Är det frossarkväll att äta laxmackor och dricka juice så är jag och Lars in bad shit trouble alltså... haha. Skit i deffen och kör ett extra pass i veckan =) That´s what I do... eller try to do. Var på bio idag och har ätit en påse hemmapoppade popcorn och en kingsize lion. Nu är vi hemma och en till rulle är redo att ses... En snickers väntar i väskan ;) PUSS PUSS

2009-03-17 @ 23:43:45
Postat av: Elin

Haha, jag känner igen den där tanken. Mitt nya liv börjar alltid på måndagar eller vid månadsskifte:) :)

2009-03-19 @ 21:35:25
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0