En ledig helg.

Har haft (har än så länge) en ledig helg. Rikitgt skönt! Stängde i fredags så hände inte så mycket spännande då, åkte hem och somna efter 2minuters filmtittande. Sov ut i lördags och vaknade vid tolv nångång, gick upp och käka god lördagsfrulle sen drog vi ner på stan en sväng. Köpte en superfin lilaklänning som Björn tyckte var ett kanonköp, så det måste det ju ha vart ;)

Mötte upp Björns mamma, syster och vän på panini för lunch/fika. Jätte trevligt!

Till lördagsmiddag blev det snitzlar (stavas?) och klyftpotatis + persiljesmör. mumma! Efter middan drog Björn till flurran för att fota och jag knalla till Sanna med Stina där det blev schlagerkväll med räkmackor, chips, morot- och gurkstavar, dip och öl + en himla massa tjejsnack sååklart! Drog ner på stan sen, mötte upp Björn och tog en drink på terassen. Klockan blev två, trötta och hungriga blev det en burgare på max sen en promenad hem i lördagsnatten. En helt lagom och lyckad lördagskväll i ledigehetenstecken.

Idag är dte söndag och vi sov galet länge, upp duscha, ner på stan, sallad på cupido. Hotan anslöt sig och vi åkte till gränby (barista) för kaffe och morotskaka, en trevlig söndagsfika! Köpte en tablettask på barista oxå (dagens goda gärning) så nu har jag bidragit med skolmat åt ett barn, känns fint efter allt jag tryckt i mig (hoppas hon/han får nått gott att äta) Menthol tabletterna var iaf riktigt goda!

Nu ska vi bestämma nån kvällsmat och kolla på Changeling. Sen var väl min ledigahelg slut antara jag och imorgon börjar första dagen på en 50timmars arbetsvecka, spännande!

Antar att jag är tillbaka i bloggandet nu och det värmer att ni saknat mina meningslösa inlägg!

Gillar er vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vill se bild på dig med nya klänningen på.Skönt att du inte glömt att roa dig lite och mysa.

2009-03-15 @ 20:13:21
Postat av: Mormor

Vill se bild på dig med nya klänningen på.Skönt att du inte glömt att roa dig lite och mysa.

2009-03-15 @ 20:14:17
Postat av: E

helena! du är back on track och det låter som att du hade den ultimata lördagen: Tjejer, mat, shlager, pojkvän, drink och sen hamburgare! haha puss

2009-03-16 @ 12:13:44
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja vi har saknat dina inlägg och inte minst DIG! Fick ju tom se Björn men inte min skrutta =( Saknar dig! Och hela familjen, mormor och morfar dina är hur underbara som helst! Ni är så coola! Puss

2009-03-16 @ 19:10:26
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0