Ännu en tisdag.

God morgon på er!

Vad tiden går fort, är lixom tisdag, igen! Jag har haft en alldeles underbar ledighelg, med massa mys, promenader, städning, matlagning, biobesök, med Björn mamma, ja lite allt möjligt :) Jag och Björn har lovat oss själva och varandra att hållaefter städningen nu, hellre lite varje dag än att ha ett berg framför sig, så svårt att ta sig hela vägen fram då. Men nu är det fint värre iaf!

Vi hade såklart earth hour här hemma och slog av all el, tände ljus och åt en romantiskmiddag tillsammans, funderade på om man skulle göra det varje kväll, slå av allt, tända några ljus och bara fokusera på varann när man äter, blir ju lätt att man har datorer, tv, musik ja allt på samtidigt, man kan ju behöva lite lugn :)

Igår var det en helt vanlig måndag, gick segt på jobbet, som alltid på måndagar. Björn kom förbi vid tretiden och det va så lungt så jag kunde gå då, så vi tog en promenad hem tillsammans, fich gå lite en liten omväg för vi möttes av en stor översvämning, härligt med vår! Får mig att tänka tillbaka på kohagarna hemma i wallox-säby när de blev översvämmade så huset var omringat av små sjöar iställer för hagar, mysigt!

Nu ska jag fixa lite frulle, för mina kokta ägg är färdiga!

Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va trevligt att du har kommit igång med blogguppdateringen igen darling!:)Du verkar njuta av sambolivet förstår jag, guld! puss

2009-03-31 @ 18:27:14
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0