saknat mig?

Hej på er!

Tycker ni att jag är seg på att blogga? lite kanske. Men nu ska jag komma igång igen.

Har haft mysiga veckor, mycket jobb men även en hel del roligt. 1 juni firade jag och Björn att vi vart tillsammans ett helt år och många fler kommer det bli :) Åkte till skansen och myste hela dan, kolla på djuren, åt glass, promenera på djurgården..det var härligt och kanon väder! Åkte hem sen och åt sushi på balkongen, hur mysigt som helst!

sen jobbade jag en massa dagar tills det blev den 6e Juni och vi åkte ut till Ella och Micke i marielund och firade Ellas 30årsdag, frågesportrunda, grillning och supergod tårta!! (Ella och Micke gör världens BÄSTA tårtor!!) Det vet jag för jag gillar inte ens vanliga gräddtårtor annars, men de kan sin grej. Mums! Åkte hem på kvällen och var iskall, varför kunde inte solen skina för? Kröp iaf ner i en filt hemma och drack lite öl med Björn och svärmor och kolla på den sämsta matchen ever. Bortkastad tid ;) Men på det hela en lyckad dag!

Sen har det jobbats den här veckan. Så kul är det just nu, men om två dagar har jag 1½veckas semester. Härligt!

Vad vi ska göra då får ni se senare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack för uppdateringen hellan =)

blev ju nästan lite orolig där... men vad ska ni hitta på på mini semestern då??? du kommer ha mer semester sen i sommar eller är det här din semester? PUSS

2009-06-10 @ 20:10:32
Postat av: Emilia

älskade! jag saknar dig varje dag ju. bra att bloggen lever. snart, snart, snart ses vi! PUSS

2009-06-10 @ 20:49:58
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: sofie

åååh va härligt ni måste ha haft det och grattis till 1-årsdxagen! Efter 1 år går det fort som tusan, hihi :) ha en mysig helg trots vädret!! KRAAM!!

2009-06-12 @ 15:40:08
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0