Hej regn!

Jag har det bra jag, är hos mammi och mats. Igår serverades rabarberpaj och kaffe vid ankomst till backnilsbo, lite snack och bloggläsande från mammas knä :) Sen kröp jag till korgs och fortsatte läsa min bok Män som hatar kvinnor , dags att börja nu när man redan sett filmen, men den är så jävla bra och hemsk!

Idag tänkte jag måla alla naglar och färga bryn och ögonfransar, skönt att vara lite fräsch fast utan smink när man ska ut och åka långt :) Sen ska jag och bilen åka till uppsala i regnet, ska spela säkert på högsta volym och hålla hastighetsbegränsningarna, jag hör inte till de 46% av sveriges befolkning som kör för fort när jag kör bil! Så nu vet ni det oxå!

Ikväll blir det packning och imorgon bär det av mot kolmården. HÄRLIGT!!

Har föresten glömt berätta att jag fick så fina, sköna och mysiga sockor av mormor (stickade av henne, såklart) som just nu värmer mina fossingar, det är så det ska va.

Nu ska jag umgås med min älskade mamma, det gäller att passa på!

Ha en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0