Vill man vara fin får man lida helvete.

Idag har jag gått ner på stan, gått på stan och gått hem ifrån stan i ett par höga skor. Ni som känner mig vet att jag inte använder skor med höga klackar. Joo såklart när jag gå ut, men dom gångerna har jag väl försökt vara såpass berusad så att smärtan i fötterna inte ska kännas så mycket. Har dock aldrig lyckats utan att klaga.'

Idag gick det faktiskt rätt bra, tror aldrig jag klagade på att det gjorde ont? För det gjorde inte ont, inte förän jag skulle gå hem. Då gjorde det sjukt jävla ont!! Hade precis fått upp ett bra "gå-fort-i-för-höga-klackar-tempo" när Henke från jobbet ropar från andra sidan och jag är tvungen att stanna upp och prata en stund. Sen var det kört. Fy tusan vad ont det gjorde, var en lättnad att komma innan för dörren och ta av sig. Men nu är jag ett steg närmare att gå pefekt i fina höga skor, är min plan, vill av en såndär som bara slänger på sig ett par klackar och studsar iväg i vår. Det tar sig!

Har haft en superbra ledig dag, gick upp vid nio tiden när Björn åkte till jobbet och åt lite frulle, sen promenera jag ner på stan och mötte upp Ankan och Eda för en mysig fika på linné, det gilla jag tjejer!

Annika tipsa mig om att börja använda torrschampoo, så köpte med mig hem! Har testat det nu och är redan beroende, varför har jag aldrig testat det här förut? Bästa ever!

Nu ska jag knata till ica..som vanligt. Kanske skulle börja storhandla..Björn?

Kommentarer
Postat av: Eda

Du va BÄST på klackarna!

2009-01-16 @ 18:02:39
Postat av: systeryster

Hallloooo... snart kan du flyga ivæg i et par stilettklackar liksom Carrie :D Har också tænkt testa torrschampoo, men finns det inte risk att det torkar ut håret? Jag slingade mig igår! Vart asfint. Så nu ær man blondie.. så solade jag idag också.. rød och fin till storfesten som vi ska ha imorgon sørru! haha. Nej, jag och Lars har ugnen full med hasselbackspotatis så måste kolla till dom.. Och jag saknar dig med vænnen!! mest av allt och ser så mycket fram emot att komma hem! men æn så længe kommer jag bara hem och hælsar på... Har fått jobb iaf fram till femte juni..... men vi får se :) puss puss puss puss puss xxx

2009-01-16 @ 21:48:21
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helllan blogga imorron då när du å björta har tvätt dag och du är ledig =)

PUSS på dig!

2009-01-18 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0