Valkyria

Igår var jag och baby på bio, vi såg valkyria. Mysigt att sitta bredvid min skrutt och hålla honom i handen och så, något som var mindre mysigt, eller rent utsagt vidirigt var att på min andra sida satt inte en precis nykter och nyduschad kvinna+kille. FYFAN! Hur kunde de ens släppa in dom från början?

Något som störde mig så jäkla mycket är att folk satt och gjorde ljud (rapade, skrattde, prasslade, smaskade..) Det är väl sånt man får vänta sig i en biosalong men det här va faktiskt mer än vanligt och de flesta som såg filmen var nog för små för att fatta. Skitungar, kunde de inte sett bolt istället? Aja, filmen var bra. Kommer säkert visas i skolor framöver. Föresten så störde jag mig på en sak till, hur kan folk börja resa sig och gå innan filmen är slut? Okej, de tycker det suger men det förstör MIN BIO oxå!! Kunde knappt se sista minutrarna för att folk framför ställde sig upp INNAN filmen var slut. Skithögar!

Får nog låta bli bio i fortsättningen ;)

Ska snooza lite nu innan matlagningen...

Kommentarer
Postat av: LINA

Fan vad tråkig du är! Har du helt tappat poängen med att se en film kollektivt och få känna av vilken sinnesstämning filmen skänker till the publikum! Okej.. onyktra människor är fett minus men liten godispåse prassel kan du väl leva med? Eller? ;) Jag och lasse skulle gått på bio igår och sett Revolutionary Road men vi fastnade med godis och mys här hemma :) Glädjer mig så till att komma hem och krama dig Syster!! PUSS PUSS

2009-01-31 @ 16:56:28
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0