Perfekt lördag.

Vilken härlig dag jag haft! Sov först ut ordentligt och vaknade vid halv ett ungefär och styrde frukost, skulle blogga men det funka inte..sånt händer. Snacka lite telefon, kolla lite tv, läördags myste lite för mig själv eftersom Björn var iväg och jobbade.

Vid tre snåret blev det torbjörnstorg för lite inhandling av kvällsmat och sen hem och styra mat åt älsklingen, gott blev det faktiskt om jag får säga det själv!

Babu drog iväg för att filma en musikvideo och Emma, Daniel, Annika, Alex och Ida kom hit och myste, så jävla nice! Fan vad jag gillar er vänner!! Blev vin, kaffe, brownies...Riktigt mysigt! Paren drog hem och jag och Ida drog till med en drink, när Björn kom hem fick Ida sin första gitarr lektion, hon kommer bli grym! Längtar till sommaren 2009, då blir det grillning med två trubadurer, de ni!

Nu ska jag krypa ner hos baby och sova.

natti.

Kommentarer
Postat av: idaaaa

Vi kommer va kungar på gitarrerna tills sommmaren!!! =)

Kunde ju inte sova för att gitarr planerna snurra i huvet igår! =)

2009-01-11 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0