Nyjobbad.

Kom precis hem från jobbet. Fortsatte att vara sten dött så bestämde mig för att sluta tidigare idag så tog på mig boomerangen, på med luvan och promenera i stormen hem, va riktigt skönt trots att det blåste så. Saknar att gå, förut gick jag ju alltid! Men behöver verkligen ett par nya gympaskor att gå/springa i, mina stövlar som jag hade idag va inga promenera-raskt-i-en-timme stövlar kan jag ta och tala om, har rätt ont i fötter och knän nu, men går nog över om en stund.

Var skönt med friskluft och pratade med mormor och mamma i luren hela vägen hem, det gilla jag!

Snart ska Hanna komma hit med en kokbok åt mig spännande. Ännu en sak som står på min önskelista : Spännande kokböcker, det kan man inte få för många utav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0