Mys i vårt hus.

Idag har jag jobbat stängning. det var rätt jobbigt, emn grymt kul hela dagen, sålde så jäävla bra och tajt bemanat så man verkligen fick kämpa. Kul! Sen på kvällen dog det, lika bra för alla var helt slut och griniga..haha.

Älskade Björn kom till jobbet och åt lite innan stängning, sen var han bäst i världen och väntade medans jag städade så jag fick skjuts hem. Väl hemma väntade det bästa: Våran fina nya säng färdigmonterad och allt. så jääkla snygg! Dör, jag kommer sova som en prinsessa inatt. Nu väntar jag bara på min svarta kristallkrona...vill ha!

Ska upp med tuppen imorrn och jobba öppning. skönt att sluta tidigt men är ju så jäkla jobbigt att gå upp sådär tidigt. hua! Speciellt när det är -15 ute..brr.

Nu, dags för sängen. Gonatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0