Min lediga torsdag.

Började med att sova några timmar längre än planerat. Jag va ju faktiskt ledig! Gick ändå upp innan Björn och bryggde kaffe och gjorde frukost och väckte sen skrutt. Började göra oss iordning för stan så ringde mormor och sa att hon och morfar skulle komma över på en spontanfika (de ville åt mina goda cupcakes och bullar såklart!) Så tog fram lite fika och fixa nytt kaffe. Blev en väldigt kort titt men mysig och två gulliga voffsingar följde med oxå, det gillar vi!


Tulpanerna fick vi av världens BÄSTA mormor och morfar!! (Mormor är bildskygg..)

Efter fikat åkte vi ut till boländerna och stadium för att köpa nya gå/spring skor åt mig. Hittade ett par nice som dessutom var på rea, hur bra som helst! Så köpte ett nytt träningslinné oxå eftersom jag "tjänande" in några lappar..

 




Efter att vart så duktig och köpt träningskläder tyckte vi att vi förtjäna lioe mat. Så vi åt på Dax..till Björn glädje och min sorg. Den tomma matsalen säger allt. Vad gör man inte för att göra baby nöjd?


Dessvärre så gjorde jag nog inte dne här underbara varelsen särskilt nöjd..För jag hade sån jäkla humörsvängning (NERÅT!) så var inget roligt sällskap alls skulle jag tro. förlåt skrutt...

Sen åkte vi hem och jag förlora min match på xperteleven. Jävla dag. Fast rätt bra oxå må jag säga.

Hanna kom över på en singstar duell. Fett nice! Så jäkla kul trots att det låter som det gör, gällt?

Aja..nu ska jag sova imorgon är dte ju dags för jobb igen...

Kommentarer
Postat av: LINA

Men äntligen! Har du kommit igång igen syrran :) Du har väl varit upptagen med alla presenter.. Skönt å se att kameran kommer till användning. Fan va chill med dax.. har inte ätit där på år och dar! Puss puss!!

2009-01-30 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0