Matlåda.

mm, sitter och trycker i mig min supergoda matlåda som Björn har gjort åt mig och vet ni vad? jag har en tills imorgon me :) det gillar ja!

Annars så knegar man på, flippar burgare, ler mot gästerna, skrattar åt ingenting och längtar tills klockan slår 22.00 och jag får lämna byggnaden. Då ska det rööjas hemma så vi bara kan köra iväg allt skräp imorgon bitti. Det blir ju en hel del skräp när man precis flyttat in, alla kartonger från allt nyköpt och så. Men det är underbart, älskar lägenheten, älskar sängen, älskar badrummet, älskar Björn och jag älskar att vara sambo. Livet leker och jag är lycklig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åå gumman det är du så värd!! Inte trodde vi att det skulle bli såhär bra tillslut va=) Måste ses snart trots att vi har mycket båda två! Älskar dig, är så glad att ni har det bra!

2009-01-07 @ 19:39:08
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0