Ibland behöver man en spark i baken.

Tack Ida för att du ger mig den lite då och då när jag bloggar dåligt ;)

Hur som helst, var det rätt mycket att göra igår, därav inga blogginlägg. Ibalnd har man inte tid helt enkelt :) Jobbade öppning och när jag sluta igår kom Björn och hämta mig så åkte vi till mio och shoppa lite nya saker till lägenheten.

Så nu är vi en njätte mysig ljussak, skål, tekoppar+fat, vinkaraff, grejer till sängen........rikare. Fint blir det här hemma. Trivs verkligen så jäkla bra här tillsammans med Björn, JA, så är det!

Var riktigt slut igår så vi orkade inte laga någon mat, så efter mio åkte vi och köpte pizza och sen baka jag min speciall klddbrownie grej..gott blev det. Kolla på Brad pitts nya film, men va så trött så jag somna.. Så kröp till korgs istället och soman på direkten.

Det var min onsdag det!

Kommentarer
Postat av: idaaa

Gooood morgon solstråle, ta en skön sov morgon! Ja ska dra och träna nu sen bjuda mormro å morfar på fika på satn(julklapp) Sen kanske mingla på en lååång fika me dig å ankan?? Höres om det!! PUSS<3

2009-01-16 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0