Huvudvärk.

Så var tisdagen snart förbi. Har jobbat ett "kortpass" idag, bara 8.30-15.30, skönt! Men gick långsamt på jobbet idag oxå, tråkigt!

Gick hem idag med, skönt att gå och tänka för sig själv, mindre kul är mina skor. satan så ont jag fick i fötterna, idag igen! Måste köpa..men måste vänta till lönen..hatar att vänta vill bara kunna köpa direkt när jag kommer på att jag vill ah något..Men nu har jag ju tid att leta reda på de perfekta skorna ;)

Något annat som är mindre kul är att jag kom hem med en galen huvudvärk, trodde det berodde på att jag var så hungrig så kila upp till ica och köpte köttfärs och slängde ihop hemmagjorda köttbullar, brunsås och kokt potatis, lingon till det såklart!  Blev riktigt gott, så nu är jag mätt, men inte belåten..Huvudvärken är kvar...vilade en stund i soffan och kom på att det måste bero på att jag inte druckit kaffe idag. Kaffemaksinen har vart knasig så de var och lagha den imorse så jag kund einte ta mitt morgonkaffe och sen har det helt enkelt inte blivit av. Så det står näst på listan : brygga kaffe!

Så ska slå på kaffet nu och hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vattmet helllan, Har du druckit idag då??? =)

2009-01-13 @ 21:16:02
Postat av: syrran

Alltså, fan va sjuukt! Jag hade också helt stöört mycket huvudvärk igår! Trodde typ jag skulle dö. Mat hjälpte inte för mig heller. Sömn var the cure... Vi är SJÄLSFRÄNDER!!!! Älskar dig, puss puss!

2009-01-14 @ 11:07:56
Postat av: Anonym

Dålig update nu va hellovitch!!! =)

Hörrö ta me björnen och kom över på lite te till mig, ankan och katta står som sällskap!! Går inte att missa! Annrs en mingel fika imorron, JAG DU och ANKAN = LEDIGA!!! Niiiice!

PUSS

2009-01-15 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0