Hemma bra, men borta är..bäst?

Så känns det idag, jobbmässigt alltså. Har haft världens roligaste arbetsdag på råbyleden. så kul med nånting annat, lite mer , lite högre tempo och drive. Jag vill stå i drive vaarje dag ;) Fett kul! Men såklart jag gillar stenhagen, men vore kul med något mer, så är det faktikt!

Hann kom till råby så tog vi en fika efter att jag slutat och snacka lite skit, sen gick jag min 10minuters promenad hem och väl hemma stod maten på bordet :) SÅ jävla gott!

Nu har jag myst ner mig i soffan och kollar på filmen på trean medans Björn gör musik. Härliga liv.

te alldeles strax :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Gooood morgon solstråle, ta en skön sov morgon! Ja ska dra och träna nu sen bjuda mormro å morfar på fika på satn(julklapp) Sen kanske mingla på en lååång fika me dig å ankan?? Höres om det!! PUSS<3

2009-01-16 @ 09:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0