Grå söndag.

Vilken urtrist söndag att vakna upp till. Det är grått ute och Björn jobbar och runt omkring mig står massa disk från gårdagens festligheter. TRÅK!

Roligare är att en promenad med Hanna ligger och lurar, det ska bli mysigt! Sen måste jag fylla dagen med massa annat skojsigt oxå, får försöka hitta på nått, vet inte riktigt vad det ska bli när man är fattig som en kyrkoråtta, men nått måste det bli.

Sitter just nu och letar nyttiga recept, tänkte börja planera maten vecka för vecka, lättare att handla om man vet vad man ska göra för mat och så blir det lättare att äta bra mat istället för att slänga ihop nått skräp. Sen att det blir billigare att storhanlda på maxi än att springa upp till ica på torbjörnstorg hör ju oxå till. Det är min plan.

Så har ni tips på nyttig, billig och god mat så hojta till vetja :)

Nu ska jag söka vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0