Frukostdags!

Godmorgon!

Vad jobbigt det känns att gå upp såhär tidigt när man fått sova hur länge man vill i tredagar, men nu är det en ny arbetsvecka som väntar. Ändå skönt med öppningsvecka så har man lite kvar av dagen när man kommer hem!

Min underbara man sa igår att han skulle skjutsa mig till jobbet, är han inte för gullig som går upp mycket tidigare än han måste för min skull? Min underbara!

Så som gentjänst gör jag lite frukost åt honom, har bryggt kaffe och ska hälla upp lite juice nu. Har satsat och stekt en omelett åt mig själv (Björn tycker ju inte om..) Man kanske skulle bli lite bättre med frukostarna?
 
Nu är det dags att väcka min fina!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh glad ja blir. massor me inlägg när ja vaknar! =) hiii.

fiiin fiiiin blev bloggen okcså, me like!

Idag kommer guran!! den du björta!!!!!

kuuuung i sommar!

2009-01-12 @ 09:24:08
Postat av: Lillasyster

Och guuu så fint du har gjort här då Hellish ! :D Gruvar mig som fanken för jobbet jag med... Men jag har ju privilegiet att börja klockan två och sluta halv tio.. skulle byta arbetstid med din öppnarvecka ANYTIME BABY! Puss kram!

2009-01-12 @ 10:50:38
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0