Fri som en fågel.

Härligt det är att vara ledig. Har suttit och myst och ätit massa god frukost för att sedan plocka en heldel här hemma, riktigt fint nu faktiskt (förutom alla kartonger och sånt som fortfarande står kvar..) Men Björn ska komma och hämta alla stora saker som vi måste köra iväg poch slänga idag, skönt!

Ska dammsuga och så när allt sånt är borta. Testa nya dammsugaren som jag fick av mamsen i julklapp :)

Ska ta mig iväg och handla lite sen oxå, får se vad det blir. Kanske ska vara lite snäll och laga lite mat tills älsk kommer hem..hahaha..

Ikväll kommer Sanna och hälsar på, ska bli så mysigt. Ses alldeles för sällan nu sen jag sluta på arlanda. Men ikväll blir det mys och let´s dance. Som jag har längtat efter att det ska börja. Kanske mest för att blondinbella är med. Apropå blondinbella har hon blivit sjukt snygg, på riktigt faktiskt! Kan det bero på allt dansande?

Nu känner jag att det är dags att klä sig för dagen, just nu består lixom min outfit av sockar, hotpants, en t-shirt och en mössa..fråga mig inte varför! rätt skönt iof..men hur som helst. kläder va det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0