Det blev ju en rätt mysig söndag.

Trots det gråa skitvädret som jag sura för lite imorse blev det en riktigt mysig dag. Mötte upp Hanna vid halvtvå för en långpromenad, trevligt men galet vad det blåste kändes som mitt ansikte var sönderfruset på vägen hem, så var tvungna att gå in hos Shaimaa och värma oss lite (och för att snoka in mitt gamla skrymsle). Konstigt att någon annan bor där nu lixom, med lite varmare kroppar gick vi  förbi ica, ag behövde kompletera lite till kvällens middag och hanna behövde köpa en jävla massa vatten. Sen gick vi sista biten hem där det blev te och min hemmagjorda brownie, mums!

Blev lite mys vid tvn sen drog Hanna hem till sitt och jag började med middagen. Chilimarinerade lax och massa grönsaker som fick stå och dra i ett par timmar, koka ris och gjorde sallad till det, gott blev det och matlådor står redo inför morgondagens jobb!

Björn va hem och vände igen, han håller på att spela in en musikvideo, min duktiga man. Men hade hellre haft honom hemma hos mig hela kvällen...

Tänkte piffa upp mina naglar nu, fila och måla på ett lager med TRIND Nail Brightener, när man jobbar på restaurang kan man ju inte ha massa knalliga och härliga färger så man får nöja sig med naturliganaglar, men man vill ju ha fina! Då är trind perfekt speciellt det här lacket, gör naglarna så jäkla fräscha och tarbort missfärgningar! Så tjejer, det borde ni testa! Hittar dock ingen nagelfil så ska knalla upp till ica och införskaffa mig,  sen blir det lite nagelfix.




Trind finns att köpa på kicks och åhléns kostar runt 130kr, med det är det verkligen värt!


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Daniel har massa jobb framöver och jag kommer ha full upp med skola... Men det är det härliga med att bo tillsammans, man hinner alltid ses litegrann ändå =) Saknar dig gumman, ska du med oss till Sthlm den 24?? Hälsa björn! Puss

2009-01-11 @ 21:18:48
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0