Dålig uppdatering kan man minst säga.

Men har vart mycket nu, för dom flesta. Jul och nyår och sånt. Sen Flytt på det. Mycket underbara saker helt enkelt!

Nu bor jag och Björn ihop, i världens mysigaste tvåa och har världens skönaste säng. Det gäller att satsa på rätt saker ;)
När jag nu har tagit tag i saken och skrivit ett kort jäkla "första-inlägg-efter-pausen-inlägg" så ska jag föröska fortsätta med det,a lltid jobbigt att komma igång efter avbrott så att säga.

Nu ska jag till jobbet och det är svinkallt ute.

Kommentarer
Postat av: idaaa

Braaa Helllan, ja gillar att bloggen uppdateras! =)

hur länge jobbar du ikväll? fika imororn eller ikväll?? Puss

2009-01-05 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0