Andra bullar.

Blev inge pizza! Åkte rill råby istället och åt hos Hanna, trevligt att träffa henne en stund oxå och hon sa "Guud, Jaaa det tycker jag!!" med en positiv stämma när Björn avslöja min födelsedagspresent. Är så nyfiken så jag spricker, eller är det pga av all bulldeg jag stoppat i mig som jag håller på att spricka? ja, vad vet jag!

Ser framemot imorgon, ska bli skönt att sluta jobbet och komma hem och korka upp en flaska vin och tagga till med mina fina för utgång! Tråkigt att jag inte kan följa med Sanna och Sofie till sthlm och ut på lörda :( Men vi kan väl ta igen det snart girls?

Nu ska jag krypa ihop i Björn famn ett tag och vila ögona en liten liten stund, jag måste se till att inte somna bara, för jag är inte klar på långa vägar. Nånting säger mig att morgondagens gäster förväntar sig en tårta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0