Allt är så jävla BRA!

Vad mycket jag har haft att göra den här veckan! Och vilken underbar helg jag fick. Bästa födelsedagen ever, det enda som drog ner den var att min underbara lillasyster inte var närvarande, men mindre än en månad så kommer hon och hälsar på och med sig har hon Lars!! SKA BLI SÅ JÄVLA ROLIGT!!

Fick massa fina presenter, somliga som gör att mitt bloggande kommer bli mycket roligare (kamera!) och massa annat!

TACK så mycket för alla gratulationer! Jag älskar er!


Har precis haft besök av mina älskade morföräldrar och fick super fina tulpaner+vas utav dom, visst är dom gulliga!! Vi bjöd på cupcakes och kanelknutar och småkakor (självklart bakade utav mig!) Efter det tog jag och Björn och sjöng lite singstar och jag var så jädrans grym, kommer lätt vinna duellen mot Hanna senare idag! Nu ska vi ut till boländerna och kika lite...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0