Vi tog oss en söndgasrunda med bilen.


Jag idag!



Idag hade vi planerat in en långpromenad på isen med varmchoklad, men när allt kom omkring hade vi faktiskt ingen termos och jag va rätt rädd för isen...Så blev inget med "grundidén" istället tog vi en tur med bilen ut till Knivsta och visa mina hemtrakter, tog oss en pizza på city-pizza och till min lycka va det mina "kaffegubbs-stammisar" från jobbet som jobba där, så de bjöd på kaffe och bulle efter maten. Goa gubbar!!

Gick en promenix till skolan och gunga lite och vandra runt lite i knivsta, tog en sväng förbi Ida :) Frös sönder om fötterna så vi gick tillbaka ner på byn i sällskap va Marcus och Ida och sen tog vi bilen hem. Åkte och köpte goda bakelser som Björn gått och suktat efter länge men jag inte alls vart sugen på, nu var jag så kissnödig så han fickl helt enkelt ta vad han ville ha..och dom var SUPERGODA!! Åkte hem till mamma Lena och fika. Till min förvåning var det som ett extra kalas för mig för jag fick massa fina packet.. woow. Den här födelsedagen har vart grym, så jäkla bra!!!


Jag är överlycklig över att få paket, vad kan det vara??


Yeees, nu kommer jag verkligen bli en rockstar med både singstar och guitar hero :)


Gulliga Ylva hade skickat med present från norge, så sööt!


Superfina detaljer på vantarna!


Spelhögen har växt på bara en vecka..


Nu är det bara att köra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0