Norge kom till sverige.


Lars och älskade Lina!

Som jag nämnt tidiagre så fick vi finbesök från norge förra veckan som vi fick mys amed fre-sön, härligt vare!



Så då bjöds såklart på goda nybakta bullar, som jag stod och bakade natten innan de skulle komma, kring 02.00 (precis som mamma!)



På kvällen blev det först buffé och sen bowling, då hade även Hanna anslutit sig, vilket var riktigt mysigt och roligt!

Dagarna gick och vi hittade på massa mysigt, goda middagar, singstar, guitar hero, promenader, fika, vitiinge besök....Det var underbart!









Tack för att vi fick ha Er här!

Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

va mysigt ni ser ut att haft!! ;) ÄNTLIGEN har du kommit tillbaka in i bloggvärlden ;) Hihi..

Hoppas du mår bra!! puss

2009-02-23 @ 13:41:29
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Lina

FAAAAN va gullig du är :) Tack så himla mycket för att vi vart så välkommna ! Du är bäst! Och bilderna från din kamera är så himla mycket finare än mina, bra kamera det där... tihi. PUSS PUSS

2009-02-23 @ 22:54:15
Postat av: E

Så underbart roligt, Jag tror nog att lars får godkänt! helena, kan du skicka ned lite bullar med rek post?

2009-02-24 @ 12:20:40
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0