Många smoothies blir det!

Smoothies är något som blivit väldigt populärt i vårt hushåll, från och med igår ;). Jag kom hem efter träningen och gjorde mig en och Björn fick smaka lite och gick genast och gjorde sig en egen. Gott! Björn som inte gillar nånting till frukost kom på att smoothie till frulle skulle nog gå att slinka ner, så imorse gick jag upp och gjorde en åt honom för att locka upp mannen ur sängen så han kunde skjutsa mig ;)


Björns frukost!

Jag kunde sluta tidigare från jobbet idag så sitter faktiskt med en nygjord "smoothie" vet inte om jag kan kalla den det i och för sig, den blev lite tjock så är mer som fruktkräm, så äter den med sked och några nötter uppe på himlans gott blev det hur som helst!


Mellanmål.

Så nu ska äta vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0