Lördag.

God morgon!

Idag är det lördag. Inte vilken lördag som helst för Marie (brorsans tjej) har kalas och jag är dit bjuden på schlagerkväll..FAN VA KUL! Ajuste, jag kan ju inte komma för jag måste jobba, jag vill inte jobba. Inte idag. Så dumt, så fel. Alltid ska det drabba mig! Vart är rättvisan i världen?

Ännu värre är att jag kommer stänga, sen kommer jag ta bussen hem, sen kommer jag komma hem till en mörk, kall och ensam lägenhet. Björn är på spelning ikväll och jag kommer krypa så långt ner under mitt duntäcke som är möjligt och somna så absolut fort som möjligt för imorgon ska jag upp tidigt, 06.00 ska jag upp. Hoppas att det är fint väder (Inte snöar), så jag kan gå till jobbet. Vore nice.

Nu ska jag sluta klaga, så det är bäst jag slutar skriva, för jag är så jädrans negativ!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi tänker inga negativa tankar hellaN!!!! I LIKE eran efterrätt igår!!!!!! OOOOH så avsi, men själva är man hemma och sjukar sig, skönt ja skulle jobbat annars! :) hoho

ha en underbar kväll på jobbet!! =)

LOVE YOU

2009-02-07 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0