Ledig.

Att vara ledig har sina för och nackdelar. Det är ju skönt att vara ledig, man kan lixom göra vad man vill, sova länge osv. Däremot är det mindre kul att vara ledig dagen innan lön, inte så att man har en krona kvar att göra roliga saker för.

Jag tillfredställde mitt bakbehov igår, genom att baka muffins med jordgubbar,blåbär, hallon och vitchoklad i. Såå jävla fula blev dom, rann över och hade sig, varför har inte jag en muffinsplåt?? Men man ska inte vara ytlig när det gäller muffins, för de blev sjukligt goda! Så nu har jag satt i mig ett antal mer än vad jag borde eftersom jag inte har något annat att göra på min lediga dag! Så nu känner jag mig som en muffins, vilket leder till att jag tänker gå runt gamla uppsalahögar nu. Så mitt muffinsätande förde något gott med sig! Hade kanske vart bättre att bara gå ut och gå, men muffinsarna satte sig fint för själen, oja jag gillar att tillfredställa min själ. Den mår bra!

Nu: Promenad!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med dej till tusen, jag å min själ :)

2009-02-24 @ 19:01:12
Postat av: Sanna

Jag sitter just nu med choklad för min själ =) Rumpan skulle behöva nåt annat men det går bra ;) Saknar dig!

puss

2009-02-24 @ 20:14:00
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: E

Å låter ju mysigt! man får helt enkelt hitta på budgetaktiviteter på en ledig innan-lönen-dag! själv bakade jag scones som slutade i en olivlimpa hah puss!

2009-02-25 @ 11:24:12
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0