ICE AGE

Igår var veckans sista stängning, trodde jag! Nu kanske jag måste stänga imorgon igeeen, men vad gör man inte för att kunna få vara ledig när syrran och Lars kommer hem till sverige :) wohoo. Men inte säkert än, men håller tummarna så hårt så dom vitnar att jag ska få vara ledig (isf är jag ledig 13-15 Lina!!!)

Mina tummar är föresten inte det enda som är vitt, för ute ligger ett tjockt lager av snö och det kommer bara mer och mer..Jag vill ju ha vår nu, fast lär ju få vänta några månader till :(

Ska dra på mig lite träningskläder strax och kila ner till friskis och träna med Hanna, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna jag med älskling! Känns ju lite surt om vi inte ska kunna ses nånting nästan (igen) när vi typ bara setts några fjuttiga gånger på nästan ett halvår. Och jag vet att det är mitt fel och att det är jag som har åkt bort men det är inte alltid så lätt för mig heller, faktiskt :) LOVE YOU, puss

2009-02-06 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0