Fredagsmys.

Gokväll gott folk!

Hoppas ni har det lika bra som jag, ligger just nu och myser på min favoritplats (golvet). Brukar hamna på golvet rätt ofta, så fort jag inte orkar stå längre så sätter jag mig ner, haha. Jag är som ett litet barn. Gulligt om ni frågar mig!

Har haft en jätte mysig fredagskväll. När Björn kom hem för dagen stod tacos på bordet, så vi kunde äta på engång. Gott vare och varken jag eller Björn drack cola, det ni :) haha.


Sööt får ställa upp på en "bloggbild" :)

Smaskigt! Bäst är att det blev massa kvar så jag har till matlåda imorgon, skönt att slippa laga på morgonen.
Efter maten kom jag på att vi har ett fonduesätt som stod oinvigt i ett skåp, så sa till Björn att vi borde inviga det :) Han kolla först konstigt på mig och fråga om jag skämta (har ju vart galet nyttig den här veckan..). Men då sa jag minsann att det är Fredag och jag är ingen sjuk jävel, man ska faktiskt njuta av livetsgoda :) High five på den!



Så sen myste vi med massa frukt som vi doppa i choklad och drack ett glas vin till medans vi kolla på let´s dance, eller jag kolla, Björn somna typ efter Magnus...

Känner mig riktigt nöjd med min lediga dag och känner att jag fått lite nya batterier tills imorgon då det är dags för jobb igen. Dagens bästa är helt klart att jag kunde byta helg med Daniel. Så nu är jag 100% ledig nästa helg då Lina och Lars kommer till sverige, känns toppen!

Hoppas ni får en fortsatt bra Fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hjärtat! haha "jag orkar inte gå längre, så jag lägger mig på golvet.." ni ser ut att ha haft en toppenkväll! mysdjur

2009-02-09 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0