Energi kick.

Vilken härlig kväll jag haft/har! Var och tränade på friskis vid halv sju, skulle tränat med Hanna men hon kunde inte gå från jobbet för de hade värsta middagsrushen så fick köra själv. Men det funka det med!

När jag kom hem hade Björn lagat mat åt mig, så jäkla gott att fylla en hungrig nytränadkropp med massa god mat! Efteråt fick jag värsta sockerabstinensen ever, så lyxa till med te och mormors mega goda honungsbröd med smör på, mumma! Har smaskat på det medans jag kolla på senaste avsnittet av andra avenyn, så jäkla bra serie alltså!

Skönt att vara ledig imorgon, då kan man vara uppe lite längre. Fast det kan vi egentligen inte, för vi ska tvätta 07.00, emn man kan ju sussa lite mellan tvättarna ;) Nu ska vi kolla på Kalle i chokladfabriken för varken jag eller Björn har sett den och det känns det faktiskt som att man måste göra!




Sov så gott sen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sötnos! Jag har faktiskt inte heller sett Kalle och Chokladfabriken. Vi har en riktig serie-kväll vi här i lägenheten :) Hoppas filmen är bra! puss puss

2009-02-10 @ 22:51:23
Postat av: sofie

Sötnosen!!

2009-02-11 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0