Denna dag, början på ett liv.

Godmorgon mina kära!


Härlig Uppsalamorgon med solsken :)



Hoppas ni sovit gott, det har jag, men Björn verkar inte ha gjort det för han ligger o slumrar än..Han låg väl antagligen och kolla på en hel film efter att jag somnat den lilla skrutten.

Jag har vart ganska duktig på morgonkvisten och diskat undan nästan hela vårat berg av disk, sparade lite stora saker åt Björn, någon rättvisa ska det väl va. Jag ska ju faktiskt jobba om ett par timmar...

Min frukost!


Sitter och njuter av min frukost. Frukost är det godaste som finns! Idag blev det yoghurt med banan, torkad papaya och lite müsli. Macka av morotsbröd med lite philadephiaost och skinka och ett glas vatten :)


Ska äta upp min frukost nu och sen ta en promenad ti solskenet till Stenhagen, stänger den här veckan, känns lite segt me det funkar.

Ha en bra dag hörni!




 


Kommentarer
Postat av: LINA

Ha en bra dag och VECKA själv gumman ! :)

2009-02-02 @ 12:51:08
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0