12 timmar!

12 timmar har jag sovit inatt, va så grymt trött när jag kom hem från jobbet igår och vart ännu mera trött när det va nått knas med digitalboxen så jag inte klunde kolla på tv, så gick och la mig på engång, skulle kolla lite på ice age, men Björn kom och klia mig så skönt på ryggen så jag somna, lyllos mig!

HAr verkligen sovit jättegott inatt, behövdes nog lite ny energi för att jag ska orka mnin "sista" stängning, iaf för veckan! Imorgon är jag ledig och då ska jag och Hanna träna och sen ska jag äta sushi med Märtis som är hemma!! Längtar tills imorgon, hoppas den här dagen går fooort!

Har vart duktig och gjort matlåda på morgonen oxå, har haft det varje dag den här veckan,. så stolt över mig själv, börjar komma in i det här nu!

Nu måste jag åka till jobbet, börjar ju faktiskt om 20min...

Häjjrå!

Kommentarer
Postat av: LINA

Hej gumman! Vad duktig du är med matlådorna :) Jag tycker liksom att jag lyxar till det när jag äter på McD nuförtiden, haha. Förstår att det är piss med en stägningsvecka men tänk PÅ MIG som alltid jobbar kväll... man blir helt fucked up. Saknar dig! puss puss!

2009-02-05 @ 14:45:23
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0