Men hallå!

Sorry att jag skriver som en kratta, men trodde inte att någon kunde tro annat än att luncha med Ulf och Björn kunde vara annat än en guldkant på min jobbvecka. Jag är inte den som tackar nej till god mat och trevliga samtal med Ulf (och Björn) :)


Kvällen har spenderats hemma hos en annan dimbergare, nämligen Björns farbror Kent med familj. Glögg,vin, plockmat, gino, kaffe och många många skratt! Tack för en härlig och supertrevlig kväll!


Nu ska jag och min ovälkomna huvudvärk krypa till korgs och imorgon väntar ännu en ledigdag och andra adventsmys.


Och vet ni vad? Nästa fredag sitter jag, Hanna (och Linda?) på läktaret i globen och hejjar fram Erik till Idolvinnare 2009. Det ni!


Med det säger jag godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skoj att ni ska och se Idolfinalen !!!! :D

2009-12-08 @ 09:05:57
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0