Farfar Ingvar

Godmorgon!

Igår hade jag jättesvårt för att somna, låg och tänkte mycket. Faktiskt så tänkte jag en hel del på Björns farfar Ingvar som gick bort för en tid sen. Så underbar människa. Vi var ju och hälsade på farfar och farmor i jönköping i somras och jag är så himla glad för att jag fick träffa dom båda över en härlig fika full av kärlek, skratt, bullar och gott kaffe :)

Han var en riktig krutgubbe Ingvar, en glad och skämtsam sådan. så trots att jag bara träffade honom i några timmar är han en person som verkligen gjorde intryck på mig och jag kommer minnas honom hela livet. Fantastiskt!


 "Om det finns en himmel där alla samlas, då sitter han och håller låda däruppe och gud skrattar så han gråter"


Nu får vi ta och boka in en resa och hälsa på lilla farmor snart :)


Jag tänker på dig och lilla farmor.



Kommentarer
Postat av: Emilia

underbart med varma och härliga människor. sådana som lämnar ett intryck i ens inre. när nui åker ned till jönköping så har ni en stående "välkommen-tillbaka-till-ystad-inbjudning". puss!

2009-12-06 @ 10:47:52
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint Helena. PUSS

2009-12-06 @ 13:59:14
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0