Världens jobbigaste jobbhelg.

Har precis passerat och det tackar vi för! Människor som vill spendera sina barnbidrag på burgers, sjukanmälningar och jag var inte i fas. Men vi tog oss igenom det oxå, bra jobbat!

Vaknade med ett ryck vid sjutiden imorse och trodde att jag försovit mig när det slog mig att jag stä'nger idag, åh aldrig har det känts så skönt att vända sig om burra ner sig i täcket och somna om. Vaknade igen för en stund sen så äter lite frulle nu och snart väntar jobb igen...yeey.


Kommentarer
Postat av: IDA

Men nu är tisdagen snart över okcså sen en LEDIG DAG va??? =D Wiiie

2009-08-26 @ 09:09:36
Postat av: Emilia

Burra ned sig.. å vad mysigt det låter! SJälv är hag ledig idag och ligger verkligen nedburrad i sängen. Å vad skönt dte är! PUSS

2009-08-26 @ 10:19:23
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0