Utvilad.

Gud så härligt det var att sova till 11 idag, underbart! Känner mig nästan taggad för att jobba till och med ;)

Igår hade vi en riktig myskväll. Först var vi hem till svärmor och åt middag, så jädrans gott var det! Svenska kräftor blev det till förrätt, MUMS!! Efter maten hade Björn ett ärende att göra så vi drog in till stan och fixa det på vägen hem stanna vi till på ica väst och köpte Ben&jerry´s och hyrde film, sen hem för mys.

En riktigt lyckad söndagskväll blev det.

Nu ska jag äta lite frukost, hoppas ni får en härlig start på veckan!

kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman ! Vilken mysig söndag :) Vi/jag åt också kräftor. Lars hade tagit upp kräftorna ur frysen på lördagen för att vi skulle äta dom på söndagen men vet inte vad han tänkte på för han skulle ju iväg och se fotboll med lite kompisar. Så slutresultatet blev att vi åt ett par ljuvliga skagentoast made by me och jag fick lära Lars äta två kräftor innan han sprang iväg till bussen. Kvar satt jag med ett kilo kräftor och en Micke P film såklart. Jag är inte så sugen på kräftor längre. Desto mer på Micke som förgyllde min söndagskväll ;) Tihi, puss !

2009-08-18 @ 00:51:50
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0