Ute blåser det storm.

Galet vad det blåser ute, var ut och skulle vattna blommorna för en stund sen och det var KAOS, blomkrukor hade blåst omkull och en hade även gått sönder :( Men blommorna såg ut att må okej iaf, börjar se lite trötta ut kanske känner att de gjort sin säsong färdigt, har ju ändå blomstrat så vackert i nästan 3 månader, galet vad tiden går fort känns som det var nyss vi planterade dom.

Har averkat dag 6 av 9 idag på jobbet, var en jobbigt att gå upp imorse men när jag kunde stämpla iut klockan 14.00 kändes allt mycket bättre, nu väntar tre stängningar = sovmorgon imorgon, det gillar jag!

Var ju som sagt och såg Harry Potter igår, en besvikelse. Jag och Björn har suttit helt fängslade framför alla de tidigare filmerna, men den här kändes mest som en transportfilm till nästa, synd jag som längtat så, fast känns bra att ha sett den :)

Känner ett galet sug efter att fixa här hemma nu, vill köpa hyllor, mattor, tavlor, vaser, krukor, blommor, byråer och tapetsera om!! Har massa ideér i huvudet och vill bara fixa :) men lite i taget är väl så man får jobba antar jag :)

Nu ska vi iväg på middag hos svärmor!

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Lina

Rosorna har väl inte blåst sönder igen ? ;) Vad mysigt att fixa hemmavid. Usch vad jag saknar dig Hellish Pellish! PUSS

2009-08-16 @ 23:24:19
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0