Höst i luften.

Gud så kallt det börjat bli, går här hemma och fryser, brr. Höst i luften är det absolut! Idag jobbar jag min 9e dag i rad, men sen väntar två härliga lediga dagar!

Har suttit och kikat runt på ikea, skulle behöva en byrå, måste få lite ordning här hemma, har alldeles för lite förvaringsutrymmen. Måste rensa kläder oxå och faktiskt hiva iväg all skit jag inte använder, så onödigt med saker som bara ligger och skräpar och tar plats, ser så stökigt ut. Sen att jag är sämst i världen på att slänga kommer väl förmodligen leda till att jag viker ihop allt och lägga in det i garderoben igen "Kanske kommer använda någon gång" eller Inte!

Nu ska jag fixa lite disk och slänga ihop en matlåda innan den är dags för jobb då.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0