Härligt med lediga dagar

Hur skönt som helst att stämpla ut idag och veta att jag har två lediga dagar framför mig, som jag tjatat om dessa dagar. Imorgon är även Björn ledig så vi ska pyssla med lite "hemma-grejer", äta nån god lunch och åka till gränby centrum och besöka LAGERHAUS som öppnar där imorgon, som jag har längtat!

På kvällen blir det fika hos pettan, låter som en perfekt torsda i mina öron.

Fredagen är än så länge rätt oplanerad men jag tror minsann att det blir en tripp till mormor och morfar och ut i svampskogen :)

Nu ska jag fixa te, slå på en film och trycka i mig chokladpraliner som Björn fått från mio. Lyxigt på en vardag.

Godnatt mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0