Förmiddag.

Vaknade till strålande solsken och drog på mig lite kläder för en morgon promenad, gick runt på skogsvägarna och sög in den friska luften samtidigt som solen bländade. Var helt perfekt varmt, sådär att man kan gå raskt men ändå ha en tjocktröja på sig utan att svettas ihjäl, härligt!

På vägen hem från promenaden så gick jag förbi jobbet. Det visade sig att en person som skulle öppnat var sjuk så röck in och hjälpte till att lasta in varorna, perfekt med lite "styrka" efter min promenad. Beställde därefter varor innan jag lunkade hem.

Väl hemma vattnade jag blommorna och en supersöt Björn kom utlunkandes med täcket runt sig, sötare än någonsin!
Pussa lite på honom innan jag slet mig loss för lite frukost.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli frääsch. Senare väntar lunch med svärfar.

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Lina

Dumsnut ! Du ska väl inte ta en sväng förbi jobbet när du är ledig Helena. Du måste kunna få koppla bort det när du är ledig ! Pussinuss

2009-08-21 @ 09:34:52
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0